Frost
Ihminen
Rogue fembot.
|
Post by Frost on Jan 23, 2014 19:05:04 GMT 2
Tulossa uroksia. Enimmäkseen.
|
|
Frost
Ihminen
Rogue fembot.
|
Post by Frost on Jan 24, 2014 17:35:47 GMT 2
Coming soon:
Palkkasoturi Reapers Pointista. Pitkä lihaksikas ja ilkeä ihminen.
|
|
Frost
Ihminen
Rogue fembot.
|
Post by Frost on Jan 26, 2014 15:16:48 GMT 2
Nimi: Hrafn, ”Korppi” Ikä: 36 Rotu: Ihminen Ammatti: Palkkasoturi Luonne: Epäluuloinen ja laskelmoiva mies ei hevillä kiinny kehenkään tai mihinkään. Useimmiten on parempi lyödä ensin ja kysellä myöhemmin, tai voi itse päästä hengestään. Synkältä mieheltä löytyy yhtä musta huumorintaju. Ulkonäkö: Lähes kaksimetristä lihaksikasta vartaloa koristaa lukuisa joukko arpia muistutuksensa vanhoista taisteluista. Hrafn ei ole siloposkinen kaupunkilaispoika, vaan sekä luonnoltaan ja ulkonäöltään yhtä karu ja villi kuin seudut joilta on syntyisin. Hänen teräksenharmaissa silmissään on lähes aina peittelemättömän vihamielinen katse. Miestä ei näe ilman jonkinlaista asetta ja useimmiten hänellä on yllään haarniska sekä mantikorin harjalla reunustettu viitta. Haarniskaa, aseita ja vaatteita koristavat erilaiset taioilta suojaavat ja onnea tuovat symbolit, joista osa kenties todella toimii tai sitten ei. Mies ei näe syytä miksei hyödyntäisi niitä, vaikkei itse täysin uskokaan symboleiden voimaan. Seksuaalinen suuntautuminen: Tilanteen mukaan Menneisyys: Hrafn on kotoisin Reaper’s Pointista, muttei puhu menneisyydestään. Se mitä hänestä tiedetään ja minkä hän jakaa vapaaehtoisesti on, että kunhan hinta on oikea niin hän hoitaa homman kuin homman kauppakaravaanin suojelemisesta rikollisten metsästämiseen. Perhe: - Muuta: Mies ei erityisemmin pidä epäihmisistä eikä juuri peittele mielipidettään. Haarniskaa, aseita ja vaatteita koristavat erilaiset taioilta suojaavat ja onnea tuovat symbolit, joista osa kenties todella toimii tai sitten ei. Mies ei näe syytä miksei hyödyntäisi niitä, vaikkei itse täysin uskokaan symboleiden voimaan. Kuvat: (Richard Armitage)
|
|