Frost
Ihminen
Rogue fembot.
|
Post by Frost on Jan 24, 2014 18:59:17 GMT 2
Ajattelin kysellä, että minkälaisia hahmoja teillä on mahdollisesti suunnitteilla?
Itse pelaan lähinnä miehillä ja pohdinkin tässä, että voinko kirjoittaa vain mieshahmoja vai olisiko tarvetta myös naisille? Romansseista sen verran, että voin parittaa hahmojani niin miehille kuin naisillekin (koskee molempia sukupuolia hahmoistani).
Itse suunnittelen tällä hetkellä isoa pahaa ihmispalkkasoturia, mutta millaisia suunnitelmia teillä on?
|
|
|
Post by Tiikerililja on Jan 24, 2014 19:06:26 GMT 2
Tällä hetkellä itselläni on suunnitteilla myös pelkästään mieshahmoja. Seurataan tilannetta ja katsotaan, onko naishahmoille tarvetta, vai alkaako niitäkin ilmaantua. Minun puolestani saat tehdä pelkkiä miehiä, jos se on sinulle luontevampaa. Ainakin itselleni joskus vuosia takaperin naishahmoilla pelaaminen oli helvetillisen vaikeaa ja yhdessä pelissä minua luultiinkin sen takia jonkin aikaa pojaksi :'>
Itse ajattelin aloittaa miespuolisella muodonmuuttajalla, suunnitelmissa on myös ihmissusi. Sen tarkempaa en vielä tiedäkään.
|
|
Frost
Ihminen
Rogue fembot.
|
Post by Frost on Jan 24, 2014 19:53:02 GMT 2
Mä luulen, että en osaa enää pelata vakuutavasti naisilla... En kyllä tiedä ovatko nuo miehenikään kovin vakuuttavia, mutta niin. Ja ainakin tuo palkkasoturini pariutuu minkä tahansa kanssa jolla on pulssi. Tosin sekään ei ole täysin pakollinen ominaisuus. Jotenkin tällaisissa fantasiapeleissä, joissa pelataan kohtuullisen patriarkaalista (?) yhteiskuntaa niin en osaa kehitellä naishahmoja. Korjatkaa jos olen mieltänyt koko maailman ihan väärällä tavalla.
|
|
|
Post by SininenTiikeri on Jan 24, 2014 20:27:08 GMT 2
Miulla olisi suunnitteilla kaksi nuorta naista. Yksi muodonmuuttaja, yksi noita :3 Ja kumpaakin paritan heti mahdollisuuksien mukaan kaikille herrasmiehille u______u
|
|
Frost
Ihminen
Rogue fembot.
|
Post by Frost on Jan 24, 2014 20:38:07 GMT 2
No multa ei toistaiseksi ole tulossa yhtäkään herrasmiestä Mullakin oli jossain vaiheessa suunnitelmissa ihmissusi, mutta en usko että se toteutuu missään vaiheessa. Odotan varmaan sen verran, että tuo maailma selkeytyy ennen kuin teen epäihmisiä.
|
|
|
Post by kamelirinkeli on Jan 25, 2014 16:35:49 GMT 2
Minulla on myös pari naista suunniteilla
|
|
Frost
Ihminen
Rogue fembot.
|
Post by Frost on Jan 26, 2014 20:03:14 GMT 2
Oliskohan kenelläkään suunnitelmaa siitä millaisesta tilanteesta oltaisiin aloittamassa?
Tästä olisi tietty voinut tehdä vaikka oman keskustelun, mutta meneehän tämä varmaan tässäkin.
|
|
|
Post by Tiikerililja on Jan 27, 2014 17:23:10 GMT 2
Minulla ainakin sen suhteen tällä hetkellä lyö pää tyhjää :< Liekö ihmekään kun perkeleen arvometallien kierrättäjät herättivät puhelullaan aivan liian aikaisin ;__;
|
|
Frost
Ihminen
Rogue fembot.
|
Post by Frost on Jan 27, 2014 18:58:39 GMT 2
Pitäisikö nuo hahmot heittää vaikka sitten Nexukseen kun SininenTiikerin hahmo on siellä töissä? Oman herrani saan kyllä heitettyä minne vain... Jos ei mitään hienoa keksitä, niin miltä kuulostaisi alkuasetelmaksi jotain niinkin kliseistä kuin synkkä ja myrskyinen yö. Tai siis ehkä pikemminkin synkkä ja myrskyinen ilta ja itse kunkin hahmot ovat voineet eksyä kapakkaan viettämään iltaa..?
|
|
|
Post by sulkasato on Feb 3, 2014 19:43:01 GMT 2
Itselle on hyvin paljon luontevampaa pelata naishahmoilla, vaikka on niillä miehilläkin tullut pelailtua. Ja ei silläkään niin väliä, vaikka ei olis herrasmiehiä tarjolla
|
|